System zmawiania kalendarzy i gadżetów v 2.0

Strona główna / aplikacje / system zmawiania kalendarzy i gadżetów
 

Wersja 2.0 systemu od startu 12.2020 w liczbach

Dane zbierane w czasie rzeczywistym z centralnych statystyk wszystkich aktywnych systemów.

349
sfinalizowanych koszyków
759
zamówionych projektów
1206
zamówionych sztuk



Wykres aktywności branży kalendarzy i gadżetów

Aktualnie systemy posiadają zbyt małą ilość danych na utworzenie poprawnego wykresu. Zaglądaj na tą stronę co jakiś czas, pojawi się w najbliższych miesiącach.

Wykres kalendarze i gadżety


System zamawiania kalendarzy i gadżetów v 2.0

Cena systemu
prosimy o kontakt mailowy biuro@activepage.pl

Komu dedykowany jest system?

System pozwala na przyjmowanie zamówień kalendarzy oraz gadżetów z własnymi zdjęciami i grafikami. Zamawianie w nim docenią zarówno klienci indywidualni jak i hurtowi. Dedykowany jest każdej firmie mającej na swoim wyposażeniu odpowiednie drukarki, które można w prosty sposób zaadoptować do nowego biznesu. W szczególności firmy mające już doświadczenie w branży jak studia fotograficzne lub producenci gadżetów mogą skorzystać na rozbudowaniu oferty przez promocję dodatkowy produktów.

System jest ewolucją działającego już od 2011 roku systemu zmawiania kalendarzy. Posiada ogromną ilość nowych możliwości i został specjalnie stworzony z myślą o bezproblemowym działaniu na urządzeniach mobilnych. Z naszych obserwacji w branży wynika, że aktualnie zamówienia przez telefon są największym rynkiem dla tego typu produktów.

Kompleksowe rozwiązanie dla nowoczesnej firmy, która wiąże swoją przyszłość z internetem. W przypadku takich biznesów z czasem buduje się baza klientów przyzwyczajonych do działania systemu, którzy często z tego powodu powracają.
Przykład 1 Przykład 2 Przykład 3



Podstawowe zalety systemu

  • działanie na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych
  • ogromne możliwości personalizacji wyglądu produktów
  • indywidualna grafika w cenie systemu
  • 3 lata wsparcie technicznego w cenie systemu
  • 3 lata aktualizacji w cenie systemu
  • instalacja na serwerze w cenie systemu
  • brak dodatkowych opłat poza zakupem serwera, jest to około 200 zł na rok - powiemy Państwu który serwer dokładnie kupić, powinien wytrzymać od 300 do 500 zamówień dziennie

Z punktu widzenia klienta

  • brak konieczności logowania, od edycji projektu do finalizacji koszyka i płatności online
  • zmawianie kalendarza z indywidualnymi zdjęciami 12 podstron + okładka
  • zmawianie gadżetów / innych produktów z własnymi zdjęciami np. puzzle, kalendarz trójdzielny, koszulki, poduszki, kubki itp.
  • wygodne zmawianie i projektowanie przez telefon
  • możliwość przesłania koszyka z wykonanymi już projektami na inne urządzenie wygenerowanym linkiem lub zapisanie go na później np. klient zaczyna projekt na telefonie i kończy na komputerze, a w międzyczasie przekuje link członkowi rodziny do dodania własnych zdjęć lub szczegółów
  • wybór gotowych zestawów makiet kalendarza 12+ z ustawionymi kolorami i typami czcionek
  • wybór indywidualnych miesięcy kalendarza 12+ (do 18)
  • zamieszenie do 4 zdjęć .jpg lub .png na każdej ze stron kalendarza lub gadżetu
  • 24 gotowe schematy ułożenia zdjęć do zmiany jednym kliknięciem
  • kadrowanie wgranych zdjęć
  • tekst na zdjęcia z możliwością umiejscowienia, wyborem koloru, czcionki i jego wielkości
  • 30 czcionek do wyboru
  • dowolne kolory czcionek
  • segmenty kalendarium kalendarza 12+ podzielone na działy z możliwością kolorowania osobno na każdej ze stron np. w zimowe miesiące święta moga być podświetlone na niebiesko (to również można ustawić dowolnie w zestawach makiet jako predefiniowane)
  • możliwość zastosowania wybranego stylu każdego elementu dla wszystkich elementów w kalendarzu lub gadżecie
  • możliwość wgrania własnego tła(makiety) dla strony kalendarza 12+ - bardzo przydatne dla zmawiających produkt firm
  • własne wpisy pod datami i do 9 grafik do oznaczenia dat
  • podgląd projektu
  • edycja wykonanych projektów z koszyka
  • duplikacja danego projektu jednym kliknięciem - np. aby stworzyć dwie wersje podobnego kalendarza z inną dedykacją
  • możliwość nadania własnej nazwy projektowi w koszyku
  • koszyk podpięty do danego urządzenia na 14 dni w przypadku braku finalizacji zamówienia, ogranicza ilość zgubionych przez klientów koszyków
  • pełna informacja mailowa dla klienta, łącznie z zamówionymi formatami, cenami i uwagami do zmówienia
  • informacje mailowe dla klienta o każdym etapie zamówienia
  • możliwość zmawiania do paczkomatu bez i za pobraniem
  • możliwość zmawiania kurierem / pocztą bez i za pobraniem
  • możliwość wybrania odbioru osobistego
  • kody rabatowe
  • newsletter
  • możliwość dodawania emotek w całym systemie

Z punktu widzenia właściciela systemu

  • wydruk projektu bezpośrednio z przeglądarki
  • tryb normalny i tryb na serwis aukcyjny - tryb na serwis aukcyjny ukrywa wszystkie dane firmy, ceny i logo ze strony
  • osobne zestawy formatów do zamówień dla każdego z trybów działania systemu i każdego produktu
  • linki sterujące dla każdego produktu, pozwalające automatycznie włączyć projektowanie danego roku kalendarza 12+ lub wybrany tryb gadżetu z uwzględnieniem czy ma to być tryb normalny czy tryb na serwis aukcyjny
  • kody rabatowe w dowolnej ilości, z rożnymi wartościami rabatu i datą wygaśnięcia
  • każdy produkt może mieć inne kody rabatowe
  • zbieranie danych o użytych kodach rabatowych, nawet jeśli zostało użyte wiele kodów dla jednego koszyka
  • zaszyfrowane dane klientów
  • system zabezpieczony SSL
  • miejsce na zdjęcia promujące dany produkt oraz każdy z formatów
  • wgląd w niesfinalizowane koszyki - możliwość przywrócenia koszyku linkiem jeśli klient poświeci dożo czasu na projektowanie i zgubi swój koszyk
  • automatyczne czyszczenie serwera z niesfinalizowanych koszyków, które nie były edytowane przez wskazaną ilość dni - oszczędzanie miejsca serwera
  • archiwizowanie wykonanych już zamówień - oszczędzanie miejsca w bazie danych i na serwerze
  • szybkie wyszukiwanie po 3 znakach w aktualnych zamówieniach i osobne po dokładnym wpisie w archiwum
  • grupowanie zamówień po danym produkcie - przydatne, gdy jakiś produkt wymaga więcej czasu niż inny na wykonanie np. puzzle
  • notatki i oznaczenie dla każdego z zamówień
  • kontrola nad aktualnym numerem zamówienia, wygodne przy posiadaniu większej ilości systemów np. w pierwszym zamówienia zaczynają się od 1000, a w drugim od 50000
  • generowany link do płatności jeśli klient pominie płatność online i możliwość oznaczenia płatności ręcznie w przypadku zmiany metody płatności na konto
  • grafiki w pełnym wymiarze, które używane są do druku ukryte za tajną nazwą pliki - niezabezpieczane przed kradzieżą pełno formatowych makiet lub grafik do gadżetów
  • powiadomienie mail o nowym zamówieniu dla admina
  • automatyczne wiadomości mail dla kentów przy przenoszeniu zamówień do działu np. "Zamówienie 4545 zostało przekazane do druku..."
  • newsletter z systemem zapobiegającym przeciążeniu serwera podczas wysyłania, z możliwością wyłącznie go na stronie
  • własne szablony maili systemu (gotowy szablon w cenie systemu)
  • wysyłka wszystkich mail przez istniejąca skrzynkę pocztową, co ograniczy ilość maili lądujących w spamie
  • obsługa paczkomatów
  • funkcja odbioru osobistego z miejscem na wpisanie informacji od kiedy można odebrać projekt w danym punkcie
  • płatności online przez Przelwy24
  • opcja wpłata na konto
  • opcja za pobraniem z modyfikowaną kwotą "do dopłaty" względem przedpłaty
  • 8 dodatkowych edytowanych opcji wysyłki
  • możliwość podpięcia menadżera tagów Google i Google Search Console
  • gładkie przenoszenie zmówień miedzy działam - bez odśnieżania strony i dodatkowego obciążania serwera
  • opinie klientów na stronie z możliwością edycji lub ich całkowitego wyłączenia
  • informacja o cookies, działa polityka prywatności i regulamin do edycji na stronie
  • slider na główną stronę z 10 miejscami na grafikę i opcją wyłączenia
  • proste ustawienia
  • wewnętrzne statystyki systemu (w przygotowaniu)

Kalendarze 12+

  • zestawy makiet, które uatrakcyjnią projektowanie klientowi - nielimitowana ilość
  • 3 lata w kalendarzu do wyboru dla klienta, uzupełnione w święta i wpisy pod datami + 1 rok zapasu w panelu po zmianie daty w danym roku
  • miejsce na 500 makiet z własnymi ustawieniami czcionek i kolorów poszczególnych bloków kalendarium w tym 100 do indywidualnego wyboru tła strony przez klienta i 400 tylko do gotowych zestawów makiet
  • miejsce na 10 formatów i cen dla trybu normalnego i 10 formatów dla trybu dla aukcji
  • możliwość dodania zdjęcia promującego do każdego z formatów
  • opis i zdjęcia promujące produkt na stronie
  • kalibracja wydruku
  • system dokładnie liczy opłaty za każdą z zamówionych stron przy wyborze ich niestandardowej ilości
  • mały znak wodny z numerem zamówienia na jednej ze stron pozwala na odszukanie klienta w przypadku zagubienia danych wydrukowanego projektu

Gadżety / inne produkty

  • nielimitowana ilość gadżetów / produktów na stronie - proste dodawanie w panelu
  • kontrola nad kolejnością wyświetlania się produktów
  • 4 tryby każdego gadżet / produktu z osobnymi ustawieniami np. foto książka 16 str.; 32 str.; 64 str.; 96 str.
  • nielimitowana ilość zestawów makiet dla każdego z trybów gadżetu
  • do 100 grafik pod i 100 grafik nad zdjęciami klienta dla każdego z 4 trybów
  • opcje wydruku gotowego gadżetu z możliwością ustawienia dla każdej z makiet danego gadżetu osobnych ustawień drukowania + możliwość kalibrowania wydruku na żywo
  • każdy gadżet może mieć do 100 stron z indywidualnymi ustawieniami
  • możliwość druku tylko wybranej strony osobno
  • wiele stron danego produktu umożliwia tworzenie zestawów gadżetów / produktów np. str. 1 puzzle; str. 2 kubek; str. 3 poduszka
  • 20 formatów i cena dla każdego z 4 trybów gadżetu i 20 formatów dla trybu aukcji, każdy z możliwością dodania zdjęcia promującego
  • opis i zdjęcia promujące produkt na stronie
Nasza strona używa plików Cookies w celu ułatwienia jej używania.
Dowiedz się więcej w naszej polityce prywatności.

Masz pytania ? Zapraszamy do kontaktu xxx662 185 756 xxxbiuro@activepage.pl
xxx
ActivePage.pl Robert Kobus
Gdańska 18/25
90-707 Łódź
NIP: 7251920167
xxx
 
CHANGE LANGUAGE xxxxxxxxx